Wednesday, June 17, 2009

tAk pAham!!!!tAk pAham!!!!!!

arrghhh!!!!!!!!!! kadang - kadang tak fahamlah dengan sikap sesetenggah manusia nie...mengganggu jer...merimaskan!aku bosan hidup dicelah - celah manusia yang suka berpura - pura...kenapa ehh? kadang - kadang x pahamlah...kenapa ehh? ada manusia yang sbegitu...tapi akhir - akhir nie....dlm bln nie...mmg hari dan bln yang teruk untuk dilalui!sepatutnya bulan ini aku lalui dengan senyum coz bulan ini adalah bulan kelahiranku...tapi sekembalinya aku ke sini semula....khabar pilu yang aku terima...terasa luruh jantungku...sudahlah...kisah itu dahpun aku tamatkan 1/2 tahun yang lalu...cuma yang tinggal hanya sakit hati dan janji - janji yang belum tertunai! tapi aku mmg tak paham langsunglah dengan seorang manusia nie...merimaskan!!!!!!!!!!arggggggggghhhhhhhh tensionnnn!!!!!!!!!!!!!! tAk pAham!!!!tAk pAham!!!!!!

No comments:

Post a Comment