Monday, February 21, 2011

yuhuuu!!!!!!

...pejam celik...pejam celik... dah masuk minggu ke-3 aku bertugas di b2lu...apa yang dapat aku katakan.. x kira walau di mana jua kita ditugaskan...semuanya sama sahaja coz apa yang penting ialah diri kita sendiri n niat yang ada dalam hati kita..dalam tempoh ini..alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar n rakan setugas pun semuanya baik2 belaka...senang untuk bekerjasama dan dibawa berbincang...harap-harap berpanjangan dan berkekalan begitu.Insyaallah...housemate baru aku pun ok..so sekali lagi aku nak ucapkan syukur alhamdulillah..tapi walau apapun aku x akan sesekali lupa di mana n dari mana aku bermula..."tempat jatuh lagi dikenang ini kan pula tempat bermain" begitulah diibaratkan..hehe :) k lah..setakat tok jak lok lah...xda modal gik nk cerita tok...kihkih..bubye!!!

No comments:

Post a Comment